pondělí 14. listopadu 2011

total brutal

Dobrý večer.
Po dnešku jsem plný adrenalinu, vzteku, chtíče...

Trochu upustíme páru, slabší povahy by neměly číst.
Vlastně by tenhle blog neměl číst nikdo...


Ležím na posteli a její tělo se mi zmítá na klíně. Horká, polyká ho až po kořen. Její krásné bílé zuby se mi zarývají do ramene a drtí svalovinu. Pot mi stéká po čele a krůpěje se vpíjí do polštáře.
Držím jí za boky a přitahuju si ji, sice udává tempo, ale nenechám se řídit tak lehce.
Zadeček jí pleská o mé nohy a po páteři odkapává pot, který studí na dlaních, když jí záda hladím.
Roztáhla nohy mnohem víc, abych mohl hlouběji. Opustila mé rameno a přisála se na mé rty. Zuby mi drtí jazyk a pár kapek krve železitě ochutilo má ústa.
Její extáze je silná, ždíme mi ho a musím jí vystříkat semenem. Plním jí dávku za dávkou a ona prohnutá, její prsa se nade mnou pohupují.
Potom jen ležíme a cítím na svých prsou její dech.

Usíná na mně, a já v ní...

Žádné komentáře:

Okomentovat