středa 1. ledna 2014

Sobec...

Je ta noc, jedna z mnoha, kdy je se mnou. Jenom se mnou. Myšlenkami možná jinde, ale aspoň její tělo mi je nakloněno.
Přes den patří jinému. Je to tak a nic s tím neudělám. Slíbila, že se změní. Nikdo by nikdy neměl slibovat něco, co nemůže splnit, i kdyby sám sebevíc chtěl. Nic nepotřebuje a nechce. Ale zároveň potřebuje všechno a všechno musí mít. Je kouzelná, vždy je taková, s tím s kým zrovna je. Dokáže se tvářit, že je pro někoho celým světem, ale v hlavě si myslí své a koná dle sebe. Nikdo se v ní nevyzná a nevím, jestli se v sobě vyzná ona sama.
Přitáhnu si jí k sobě a ona dělá drahoty. Je to hra. Vždy podlehne svému chtíči a já tu hru hraju rád.
Myšlenkami je možná u jiného, ale ráno bude myšlenkami se mnou, alespoň na chvilku. A tu chvilku si užiju.
Jednou možná bude myšlenkami se mnou i přes den, do té doby, než bude někdo jiný. Nemám ale už zájem o divadýlko. Nechci její přetvářku. Musím si na to prostě zvyknout a bude to všechno v pořádku. Přijmul jsem celou její osobnost takovou, jaká je. Konečně jí chápu.
Drahoty trochu polevují. Milujeme se. Nesouložíme. Opravdu se milujeme, konečně mám v ústech její jazyk, konečně nejsou polibky povrchní. Na chvilku je se mnou i myšlenkami. Užívám si tu chvíli a je mi dobře. Po celém dni.
Ráno se probudíme, než se podívá na telefon, bude se mnou. Celá, krásná, úžasná a pozorná. Telefon zapípá a myšlenky se zlomí. Vím že bude s ním. Myšlenkami, tělem. Už brzy. Ale zatím je se mnou. Usínáme bok po boku, objímá mou paži a je mi krásně.
Ráno se probudím z krásného spánku do šedé reality. Odjíždí. Bude s ním. Mám jen jedno přání, aby byla šťastná. Se mnou a nebo s někým jiným. Záleží mi na tom, aby byla opravdu šťastná a nic jí nechybělo. A třeba, až jednou nebude se mnou, protože jsem příliš nudný, tak jí někdo pochopí úplně stejně a bude s ním šťastná. Snad jí nebude svazovat konvencemi a ona bude krásná ve své bezstarostnosti a bude si užívat života plnými doušky, pro což byla stvořená. Aby svým štěstím dělala šťastné i všechny okolo. Nesnáším když odjíždí do náruče jiného muže. Ale o to víc se vždy těším, až se vrátí do té mé.
Přitahuje mě tím, že jí nikdy nemůžu mít jen pro sebe, a kradu si vždy jen chvilku sobecky sám, pro sebe.
Miluju jí…

Žádné komentáře:

Okomentovat