sobota 11. října 2014

Když...

Když...

Když ležel jsem poprvé vedle tebe,
Když potkala se má ruka s tvou,
Když oči mžouraly do nebe,
Musela jsi hned být mou.

Když tvá drobná ústa políbil jsem lehce,
Když jazykem jsi pronikla do těch mých,
Když viděl jsem jak pravidla porušit se nechce,
Já nechtěl být sakra žádný mnich.

Když uviděl jsem tvá ňadra krásná,
Když bradavky stiskly zuby mé,
Když nahota už byla jasná,
Nechali jsme žít sny své.

Když pak klínem naproti jsi šla,
Když rozkrok jsem ti tisknul prsty,
Když byla jsi pak chvíli na mě zlá,
Já ochutnal šťávu tvou ústy.

Když naše těla se pojila na lůžku,
Když jsi hlesla abych tě píchal,
Když udělal jsem si tuhle zkoušku,
Rozum pořádně se mi míchal.

Teď už žádné když není,
bylo a je pryč.
Jak se všechno rychle změní,
když už neovládá nás chtíč.


Žádné komentáře:

Okomentovat